19. apr. 2012

Every heart...

Syns bildet seie alt! Va i d kreative hjørnet i går (inspirasjonen fant eg på Pinterest) og lagte dette bildet av ting eg hadde her i leiligheten. Et gratis, lite "kunstverk" med andre ord :) Falt sånn for hjertet som e laga av boksider og ikkje minst selve teksten. Vett ennå ikkje heilt kor i leiligheten d ska stå, så foreløpig står d i vinduskarmen i stuå. Va på skolen på tirsdag og onsdag, og på onsdagen fekk eg endelig tatt et av de siste bildene t brosjyren som eg lage i medieproduksjon. Herlig når man begynne å se slutten sånn litt itte litt. I dag har eg fått ordna litt på d eg t nå har skreve i bacheloroppgaven min, og så har eg også vært på jobb. Begynne så smått å nærme seg 17.mai, så nå e d marsjer og marsjering som gjelde! De små begynne å få teken på d nå, så eg tror d ska gå greit. Midt i den travle kverdagen, e d herlig å kunne stoppe opp og tenke litt: "Every heart has a story to tell. Some dreams have wings, some are torn at the seams and just sit there on the shelf. If you were to walk in my shoes, you would see we are all the same. So find the love inside yourself, because every heart has a story to tell" (Sara Haze).

Legg igjen ein fin tanke