16. mars 2012

Pinterest

Et bittelite innlegg fra Kr.sand om dagene som bare fyke avsted. I går fekk eg begynt på selve analyseringen av Dexter, ein av de to TV-seriene eg ska se på og sammenlikne i forbindelse med bacheloroppgaven. Fra før har eg fått på plass teorien og begrepene eg ska bruke i oppgaven, så nå går d virkelig framøve. Va også ein tur innom jobben og hadde någen fine timer der i går :) Eg sykla ein tur t skolen i dag for eg sko nemlig ha andre veiledningstime i medieproduksjon. Veldig kjekt å komme der og få positiv tilbakemelding på fusteutkastet på brosjyren som eg har laget! Fekk også beskjed om ka veilederen forvente t neste gang, någe som gjørr at eg bare må arbeide videre. Sykla så ein tur t byen der eg blei med ei venninne på et lite kafébesøk. Koselig! På vei hjem traff eg plutselig på ein av lærerne som arbeidet på folkehøgskulen d året eg gjekk der. Artig! Siden eg e dirigent for aspirantene i Hånes & Tveit skolekorps og de ska ha ein liten opptreden på et vårmarked, så ska eg tidlig opp og ver med de i mårå formiddag. Midt oppi skolearbeid og korps, teste eg ut Pinterest: "Pinterest lar deg organisere alle de vakre tingene du finner på nettet. Folk bruker oppslagstavler til å planlegge drømmehjemmet, organisere sine favorittoppskrifter og liknende." Ein veldig fin og visuell måte å organisere tanker og idéer på :) Eg syns i hvert fall at d e verdt å prøve ut. Og så håpe eg at alle som lese dette får ein riktig god helg!

Legg igjen ein fin tanke