31. mars 2012

Påskeegg og hyttetur

Blir nok ei uke med lite aktivitet her på bloggen. Me har ikkje akkurat internett på hyttå ;) Herlig å komme hjem t Sola, t familien og kjente trakter. Sov lenge i går og hadde ein fin dag der me fekk rydda ein god del i hagen og oppkjørselen. Då kvelden kom, tok eg meg ein tur t ei av mine beste venninner. D blei masse tatling på oss for å sei d sånn! E så kjekt å ha någen venner som du kan snakke med som om du traff de i går sjøl om d faktisk e mange måneder siå sist gang... Mamma og eg va ein koselig tur innom mormor i dag, og ellers så sitte me her og vente på avreise t hyttå. Blir full bil med tanke på me ska ver der ei ukes tid (bortsett fra den lille turen t Kr.sand på mandag). Men før me drar avgårde vil eg bare få sei d ein gang t: rikig god påske, alle sammen! 

Legg igjen ein fin tanke