14. mars 2012

"My Favourite Things"


Gjennom å lese andres blogger, blir eg av og t inspirert. Listå øve "45 things you love" fra hjartesmil syns eg e så himla fin at eg har lyst t å å skrive ned min egen liste. Listå fra hjartesmil e egentlig satt sammen av kommentarer fra leserne hennes, men siden eg ikkje har så mange lesere, lage eg min egen, spesielle liste:

✦ kunne sitte ute i solå med ei god bok
✦ svømme og plaske rundt i vannet
✦ høre på sanger som e så vakre at eg felle ein tåre eller to 
✦ gå hånd i hånd sammen med kjæresten
✦ sitte inne foran peisen når d storme og ule som verst ute
✦ bilder av herlige kattunger som leke sammen med sine søsken eller sove søtt i korgen sin
✦ Christian Bale som Batman
✦ sitte på ein benk ein varm sommerkveld og se solå gå ned i havet
✦ sykle ein tur på ukjente veier
✦ grine og le sammen med mine beste venner
✦ få trøst fra verdens fineste når eg har hatt ein lei dag

Legg igjen ein fin tanke