2. mars 2012

Høydepunkter fra London




Eg lar bildene tale for seg sjøl. Me hadde ein kjempefin tur t London der d absolutte høydepunktet va musikalen Lion King. Heilt fantastisk! Showet svarte virkelig t forventningene mine! Bildene ovenfor vise ein del av d me gjorde, blant aent brukte me ein hel dag på Science Museum. Me va også i London Eye, shoppet litt, stakk innom ein Starbucks, spiste på restaurant (blant aent Food For Thought som altså e ein vegetarrestaurant). Me va også skikkelige turister og måtte se Buckingham Palace (fekk me oss "changing of the guards"), Big Ben, Hyde Park/Kensington Gardens og The Palace of Westminster. To ganger tok me turen t Camden Town og der va d liv og røre :) For de som e interessert i flerne bilder, trykk her og send meg ein melding eller mail, så får du passordet slik at du kan se alle bildene og videosnuttene fra turen (ingen av bildene e redigert, så nå e du advart). Eg glede meg allerede t neste gang eg ska t London!

1 fin tanke - legg igjen noko fint du også

Legg igjen ein fin tanke