24. feb. 2012

Ut på tur :)


I mårå fyke me avgårde t Oslo og søndag e d videre t London! De siste dagene har d blitt ein god del skolearbeid, litt jobb og pakking. Har i dag sykla fram og tbake byen: fust sko eg møte dirigenten min fra korpset (Sola) og seinere sko eg møte ei venninne som plutselig hadde tatt turen t Kr.sand. Kjempekjekt å se kjentfolk fra gamle trakter. Folk får bare sei i fra hvis de e i Kr.sand og vil slå av ein prat og ein kaffe. Eg tar bare sykkelen og "vips" så e eg der :) Og ja, eg vett at eg allerede har lagt ut et bilde av snøklokker, men eg syns de e så fine og så e d så kjekt å se de springe ut, litt itte litt, dag for dag. Snøklokker e som regel et sikkert vårtegn :) Et kort, lite innlegg sånn på tampen før me reise. Men eg komme sikkert t å legge ut någen bilder når me har komt oss hjem fra turen. God helg, folkens!

Legg igjen ein fin tanke