22. feb. 2012

Musikk som varmer

Sitte nå i sofaen og lese egentlig litt pensum, men greit med ein liten pause innimellom. Har endelig klart å finne pensum og teori t bacheloroppgaven, så nå gjelde d bare å sile ut den teorien eg faktisk trenge og ikkje alt d andre. Men må innrømme at d ska bli herlig med litt skole- og jobbfri neste uke. Ofte når eg sitte sånn og lese, hørre eg på musikk. Mye av musikken eg hørre på, e musikk fra filmer eller musikaler. Eg har ingen spesiell artist eller et favorittband. Eg har derimot mange favorittsanger. Eg tenkte eg sko dele ein av spelelistene mine, og nå vil folk sikkert bli overrasket, for d e ikkje ein rein musikal- eller filmmusikkspeleliste. D e heller ikkje ein speleliste med mine absolutte favorittsanger. Siden d nettopp va Valentinsdagen, vil eg dele ein liste fylt med sanger om vennskap og kjærlighet (mest om d siste). Någen av sangene e kjente, andre ikkje. Men d e nok ingen som blir overrasket øve at ein del av sangene opprinnelig e fra ein film eller musikal ;) Eg må ærlig innrømme at eg ikkje e fan av de aller mest kjente klissesangene. De sangene som blir spelt på radio om og om igjen. Itte min meining e mange av de oppbrukt, som f.eks. Eternal Flame med Bangles eller Westlifes My Love, derfor finnes ikkje disse på listå. Eg har kanskje ikkje verdens beste musikksmak, men eg håpe någen av sangene falle i smak :) Trykk på bildet og linken t spelelistå på Spotify vil poppe opp.

Legg igjen ein fin tanke