6. feb. 2012

Mye som skjer

Sjøl om helgå har vært travel, har d også vært ein veldig kjekk helg. D e et eller aent med korpsseminarer som eg har savna uten at eg egentlig har tenkt øve d. Intensiv speling, korpshumor i pausene og mange fine folk. Kjæresten og eg hadde lagt boller som me tok med på øvelsen på lørdag, og de blei tatt godt i mot :) Snøen har lavet ned i heile helgå, så jepp, nå e eg rimelig lei. Men, men... Så lenge me ikkje blir innesnødd, ska eg prøve å la ver å klage mer. Blir skole og jobb i mårå. Eg ska innom skolen på onsdag også, og eg må sei eg e litt spent ang. onsdag. Då ska eg nemlig ha min fuste veiledningstime i medieproduksjon. Spennende! Må også få skreve litt på ein prosjektskisse i løpet av ukå. Så blir d pakking før me reise torsdagskveld t Bergen. Som sagt så gruglede eg meg, men alt i alt tror eg d blir ein fin tur :) 

Legg igjen ein fin tanke