2. feb. 2012

Bare ein liten oppdatering

Dagene går i ett, og utenom d har eg ikkje så mye å fortelle. Har fått mye igjen for de to forelesningene denne ukå, så eg tror d ska bli kjekt å endelig komme skikkelig i gang med bacheloroppgaven og medieproduksjon. Må sei at d e veldig greit å ha någe å henge fingrene i når d gjelde skolearbeid itte ein litt treig start på semesteret. Som sagt så blir d seminar heile helgå og neste helg blir d NM brass i Bergen. Eg både glede meg og grue meg, men sånn e eg alltid i forkant av konserter, konkurranser, prøver etc. Samtidig så like eg jo å spele, så på den måten glede eg meg. Og så blir d jo ein tur slik at me ikkje bare blir værende her i Kr.sand heile tiå (eg trives jo her, men kjekt å komme seg litt ut av byen også). I tillegg får me tid t å reise innom Sola, så d ska bli fint å se familien igjen :) Og sånn går nå dagene - skole, jobb, korps. Men eg syns d e greit å ha någe å gjørr på :) Eg trives her og har d fint om dagene - t tross for mye snø :P

Legg igjen ein fin tanke