12. jan. 2012

I gang med skolen

Rart at eg ikkje må på skolen før tirsdag... Tror d tar litt tid før eg blir vant med d. Hadde fuste forelesning i KOM 200 i går (medieproduksjon) og dette e et emne eg virkelig håpe og tror blir kjekt. Foreleseren sa at d blir nok ein del frustrasjon fordi man komme sikkert t å møte på ein del problemer underveis, og då særlig med trykking og /eller publisering av produktet og InDesign (d programmet de fleste av oss komme t å bruke når me ska lage produktet). Likevel glede eg meg :) Dette emnet krasje med NO-120 (skriveteknikk og informasjonskompetanse), men me (någen av de andre som også har valgt NO-120) delte oss og ga kverandre informasjon itte forelesningene, så d kan gå bra. Sto også litt på stand i kantinå for Rhetorica, og då eg kom hjem, gjorde eg vel egentlig lite. I dag har eg lest litt pensum som du kan se på bildet, rocka litt og vært på jobb ute på Hånes. Nå e d Dexter og kaffetid!

Legg igjen ein fin tanke