8. des. 2011

"Når nettene blir lange..."

For et par dager siå oppdaga samboeren min at bioposene (posene som man hive bioavfall i) va blitt tygd på inni bosskapet. Jepp, mus i hus! Ikkje ein særlig kjekk tanke, men e liksom ikkje så mye man kan gjørr utenom å sette opp ei felle og håpe på at den går rett i. Og d gjorde den i dag. Mens me satt i sofaen hørrte me et lite "pang" og der satt muså i fellå. Så får me håpe at d bare va ein og ikkje ein heil hær. Ellers så går d i lesing t eksamenen i lyd og video. Ennå litt øve ei uke igjen, men, men... Og så har snøen og isen komt her t Kr.sand. Sykla forsiktig, så forsiktig som eg bare kunne t skolen i går for å møte ei venninne, men greide så klart å tryne (alt gjekk bra altså). Og på vei opp bakken der korpset øve, trynte eg med trombonen i dag. D gjekk også bra, men på vei hjem blåste og regna d så heftig at eg nesten føyk øve ende. Såg ut som ein drukna katt då eg kom hjem. Ska bli herlig å bare kunne sitte inne og lese i mårå :) Bildet e forøvrig ikkje av muså som ble lurt i fellå, men d e ein fin illustrasjon. Muså på bildet fanga eg med mine egne hender på Hardangervidda for någen år siå :P

Legg igjen ein fin tanke