30. des. 2011

Hyttetur og maleverksted

Fra onsdag og t i dag va eg på hyttå sammen med mamma og pappa. T tross for kald hytte då me kom fram (4,2 grader inne i selve hyttå), har eg hatt et veldig fint opphold. Me hadde "kinokveld" itte å ha spist middag på onsdag, og då såg me både Mamma Mia og Sleepless in Seattle. Va ikkje store skjermen (me såg d på Macen min), men artig va d lell. Ellers så har været vært heilt grusomt, så me har holdt oss inne med rockering, spel, quiz og bøker :) Og så fekk me brukt den fine julelysestaken. Sto opp tidlig i dag, for eg måtte komme meg hjem for å ta i mot någen venninner, og seinere kjæresten min. Tok ferjå øve t Stavanger kvart på ti, og va hjemme på Sola halvannen time seinere. Rydda bittelitt og så kom fire venninner av meg (fra vgs.). Me sko visstnok male bilder t kverandre, sånn for å ha i leiligheten/hybelen. Skikkelig artige greier :) Fekk henta kjæresten på flyplassen, og då gjestene va gått, tok me oss ein handletur. Nå slappe med av itte å ha spist ein kjempegod hjemmelaga pizza, og snart e d et nytt år. Kvelden i mårå ska bli feira med diverse venner, kjente og kjæresten. Tror d blir ein fin og kjekk kveld :D

Legg igjen ein fin tanke