22. des. 2011

Fine førjulsdager!

Så møye snø va d i fjor
Snøen har så klart regna vekk, så d spørs om d blir kvit jul i år... Men, men... De to siste dagene, d vil sei i går og i dag, har eg farta litt rundt og fått sett venner eg vanligvis ikkje ser så ofte. Kjempekjekt å se folk igjen og få høre kossen d går med de. I går slappte eg av sånn fram t middag. Itte å ha spist litt mat, va d bort t ei av mine beste venninner der me va ein gjeng fra korpset (fra korpset her i Sola) som koste oss med to julefilmer (den eine va den herlige Love Actually), litt julesnop, latter og enda mer latter. Herlig gjeng! Hadde faktisk på alarmen i dag slik at eg kom meg ut av sengå i tide t å rekke bussen t byen. Den går jo kver halvtime, men eg hadde avtalt å møte ei venninne, så då va d dumt å forsove seg. Me gjekk rundt i sentrum, fekk handla siste julegaven og me møtte på ei t venninne og då endte me t slutt opp på kafé med ein god kaffe og sladder. Veldig artig! Rett hjem for å få i meg litt mat, skifte klær og så va d julekos hos ei aen god venninne av meg. Som sagt: E så fint å se "gamle kjente" igjen :D

Legg igjen ein fin tanke