2. des. 2011

Endelig desember!

Nå e endelig desember her og julestemningen har eg virkelig fått. D e ennå to uker igjen t ferie, men eg begynne å se at d nærme seg nå. Om dagene går d i julemusikk, oppgaveskriving, åpne julekalender, lese pensum, synge julesanger og slappe litt av oppi alt dette her. I går gjorde eg vel egentlig lite og ingenting utenom å ver på jobb utpå kvelden, någe som va givende :) Nå i dag har eg fått skreve ein god del på den eine oppgaven og eg e øve minimumskravet når d gjelde antall ord i oppgaven, så dette går veien! Ellers så har pappa tatt turen hit t Kr.sand og han ska ver her t søndag. Han fekk servert vårruller t middag i dag og d tror eg slo godt an. Resten av helgå går vel t oppgaveskriving, lesing i tillegg t at eg sikkert komme t å få enda mer julestemning. Spesielt med all den søte julepynten og julemusikken. Må jo forresten innrømme d at eg sang med t Beat for beat i dag. Eg gjørr jo ofte d, men i dag va d mange bra og kjente sanger, så eg va heilt med ;)

Legg igjen ein fin tanke