30. nov. 2011

Snart desember

I mårå e d plutselig desember igjen. Eg vett eg har sagt d mange ganger, men tiå bare fyke av sted uten at eg egentlig skjønne at d skjer. Føles ikkje ut som om d va lenge siå eg va på julebord med klassen, men d e nesten et år siå og nå e d den tiå av året igjen. Men eg ska ikkje klage, for med desember som komme julå og ferien, någe som eg glede meg veldig t! Må bare få unnagjort oppgavene og eksamenene fust. Då kjæresten va på jobb på mandag, slappte eg av med den nydelige filmen Once itte å ha levert oppgaven i lyd og video. Legge ved ein av sangene, "Falling Slowly" fra filmen (sangen vant forresten Academy Awards, bedre kjent som Oscarprisen, for beste originale sang i 2008). Sjekk den ut! Fekk skreve ein del på oppgavene i går, men ska innrømma at d va ikkje særlig kjekt å sykla t jobb i bitende motvind. Øvelevde turen og hadde d fint på jobb. Har i dag fått lest litt t eksamen og nå sitte eg her og pakke inn små "dingser" t julekalenderen t kjæresten min. Ganske artig, faktisk :) 

1 fin tanke - legg igjen noko fint du også

Legg igjen ein fin tanke