23. nov. 2011

Gledespunkter

Fjorårets juletre
Midt oppi all eksamensskrivingå og oppgavejobbingå, må eg ha någe å gleda meg t for å motivere meg sjøl. Ikkje for d, den praktiske oppgaven i lyd og video e jo litt kjekk å arbeide med, men itte nesten sju timer inne på et lite redigeringsrom (studio) blir man litt lei av den oppgaven også... ;) Men tbake t de små gledene i kverdagen der fuste punkt må ver at om ein måned e d jul! Blir herlig å komme hjem t Sola og feire jul sammen med familien min - i år som i fjor og alle årene før d :) Jul e tradisjoner... Punkt to på denne listå må ver at neste uke e desember i gang og då e d på tide å sette på julemusikk (og julekalender, julepynt osv.). D ska bli fint å komme i ordentlig julestemning sjøl om d e midt i eksamenstiå. Punkt tri e filmen Sherlock Holmes: A Game of Shadows som komme på kinoen i romjulå. Forrige film (2009) va kjempeartig, så eg håpe og tror at denne blir like bra. Andre ting som eg også glede meg t: Pynte juletreet, slappe av itte alle eksamenene, treffe gamle venner, itte kvert få mer dagslys og så e eg så klart nysgjerrig på pakkene som komme t å ligge under juletreet :D

Legg igjen ein fin tanke