28. nov. 2011

"Eksotisk" middagsrett

Blei i dag ferdig med den praktiske delen av eksamenen i emnet lyd og video. E så herlig følelse å ha levert to dager før tiå, men likevel føle at man har gjort d beste man kunne! Nå e d bare tri andre oppgaver (eksamener) å tenke på... I går gjorde me vel egentlig lite og nesten ingenting. Sov lenge, spiste god frokost sammen og tok dagen med ro. D blåste jo som bare fy ute, så å gå ut va uaktuelt ;) Fekk skreve bittelitt mer på den eine oppgaven, men d frista litt mer å pynte t jul. D va jo fuste søndag i advent i går :) Hørte mye på julemusikk, fant fram litt julepynt, adventslysestaken vår og så skreiv eg et par julekort. Nå kan julå bare komme! Kjæresten min prøvde seg på ein ny matrett på kjøkkenet i går: Kylling med chorizo. Utenom hovedingrediensene va d blant aent litt poteter, løk, gulrot og basilikum. Ska sei d smakte godt! Kjekt å prøve någe nytt og spennende i matveien av og t (for ja, eg e både kresen og eg et vanedyr)! Høydepunktet i går va så klart Downton Abbey og d skuffa ikkje. Men ska innrømme at d slutta litt brått, så eg e glad for at NRK ska sende ein julespesial i romjulå :) I dag har eg vært på skolen der me som sagt gjorde ferdig oppgaven i lyd og video, fekk levert den, innom butikken og nå sitte eg her og vente på at min fine samboer ska komme hjem... 

Legg igjen ein fin tanke