16. nov. 2011

Drømme om lysere dager og varmere vær...

Har for så vidt ingenting nytt å melde, men kanskje litt greit å vise at eg leve. Merke at d begynne å nærme seg jul, og då tenke eg ikkje på alle juleproduktene som allerede e kommet i butikkene. Nei, eg tenke på...eksamenstid! E komt i gang med å skrive oppgave både i ex.phil og ex.fac som har innlevering 12. og 15.desember. Midt oppi dette har me i dag fått utdelt den praktiske delen av eksamen i emnet lyd og video, og den har me to uker på oss t å gjørr ferdig. Tror d ska gå greit, men merke at d blir litt høye skuldre. T slutt har me ein to-timers skriftlig eksamen 16.desember og med innlevering av ex.fac ein dag før, kan dette bli veldig travelt. Men eg har ikkje gitt opp ennå :) Må bare smøre meg med tålmodighet og faktisk ver flink student. Likevel må eg få lov å drømme om lysere dager og varmere vær nå som d e så dystert, mørkt og kaldt ute... 

Legg igjen ein fin tanke