29. okt. 2011

Ein liten pause

Hjemmelaga vårruller
med salat og fullkornsris
<3
Burde vel egentlig ha lest t prøven på mandag, men itte å ha vært på "Høstmarked" der eg både va dirigent for aspirantene og hjelpemusikant i hovedkorpset (Hånes & Tveit), e d greit å ta ein liten pust i bakken. Så tenkte å posta et innlegg om ka som har skjedd de siste dagene her i Kr.sand. For å sei d rett ut så har d vel egentlig ikkje skjedd någe spesielt som e verdt å nevna :P Men eg ska i hvert fall skryte litt øve den fine samboeren min som hadde kjøpt roser og lagt middag t meg då eg kom hjem itte skolen på tirsdag <3 Og ein av ukas middager va hjemmelaga vårruller! Ellers så har d for d mest gått i lesing, jobb tirsdag og torsdag, og så va eg på Hånes på skole i dag der aspirantene spelte veldig bra og d samme med hovedkorpset :) Blir vel litt lesing på meg seinere, og så tenke eg d blir ein ekte lørdagskveld.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Du er heldig som har en så snill og oppmerksom kjæreste! Lurer på om oppdragelsen kan ha noen betydning :-) Jeg leste forøvrig dette om roser og middag til "han du vet" - og hans kommentar var at "det er ikke sånn med faren!" Og det har han jo rett i :-)

Silje sa...

He, he! Ja, jeg vet jeg er heldig, så jeg skal passe godt på at han blir ;)

Legg igjen ein fin tanke