12. sep. 2011

Grått ute, ikkje fullt så grått inne

Fin pus i nabolaget
For ein utrolig grå og tung mandag. Ute hølje regnet ned og d har d gjort i omtrent heile dag. D trenge ikkje alltid å ver dystert når d regne, men i dag e d bare grått i grått ute, i tillegg t at d e mandag. Eg syns alltid d e så tungt å stå opp på mandager, ikkje fullt så lett å komma i gang med ei ny uke itte å ha sove lenge i helgå. Og d hjelpe ikkje å ha forelesning i både ex.phil og ex.fac. Men d e nå sånn d ein gang e, og eg kan vel egentlig ikkje klage når eg har to studiedager kver uke (ev. langhelg som någen seie).


Festklar ;)
Kan ikkje sei at me har gjort så altfor møye i helgå, men d e litt herlig d også av og t :) Me sykla ein tur t skolen på lørdag for eg sko skanne ein del sider fra någen bøker (og d e greit å gjørr på ein lørdag, for då e d ikkje så mange folk der). Greit å få gjort unna d, og så va d å sykle tbake igjen. Blei tidlig middag i motsetning t ka me pleie å ha på ein lørdag for eg sko på innflytningsfest (t to jenter fra klassen). Sykla meg nesten vekk då eg sko bort, men hadde heldigvis kart med meg ;) Kjekk kveld med høg musikk og masse snakking! Sovna fort den kvelden. Gjorde lite og ingenting i går. Va så vidt utenfor dørå, og då møtte me på ein kjempefin katt :) Slappte av med god, hjemmelaga middag og "Kriminalsjef Foyle".

Legg igjen ein fin tanke