30. sep. 2011

Enda mer besøk :)

Solnedgang i Kr.sand
Då Birgitte va innom forrige helg, kom hu med ein liten refleksbamse og ein miniorkidé. Kjempesøt overraskelse. Fra onsdag t torsdag va mamma og pappa ein tur innom og gjett ka de hadde med seg? Nettopp, ein orkidé. Så nå har me to vanlige orkidéer og ein miniorkidé i hus :) Konklusjon: Kåken ser litt mer huslig ut nå enn før :P


Fine orkidéer og ein søt refleksbamse
Som vanlig va eg på skolen mandag, tirsdag og onsdag, og eg kan ikkje sei at d skjedde så møye spennende i forelesningene (tvert i mot...). Fekk levert lydoppgaven vår på tirsdag, tre dager før fristen :) Flinke studenter... Ellers så va d jobb på tirsdag, og neste dag kom mamma og pappa på besøk. De øvenatta her fra onsdag t torsdag og sko så videre t Horten. Me spiste middag på Egon, kjæresten min og eg lagte god fruktdessert her hjemma, og ellers så blei d litt strikking, prating og høylytte diskusjoner ;) Sto opp seint i går, spiste god "hotellfrokost" og så blei d ein tur t Sørlandssenteret. Itte å ha utført någen ærend, va d "hadet" t mine to foreldre og så blei d bussing hjem. Jobb, sengå og i dag har eg gjort lite og ingenting. Med andre ord: Helg! 

Legg igjen ein fin tanke