21. aug. 2011

Snart i gang

Lyng ved hyttå
Øve ei uke e gått siden me kom hit t Kr.sand for å starte på et nytt skoleår, men fust i mårå har eg min fuste forelesning. Har hatt ei uke med mye sol, ein del sykling og har faktisk vært innom skolen et par dager sjøl om eg ikkje har hatt forelesning. Har nemlig både solgt brukte pensumbøker og fått kjøpt brukte pensumbøker (for der e d nemlig ein del penger å spare kontra d å kjøpe alle bøkene ubrukte...). I tillegg så e d jo kjekt å treffa på venner og kjente på skolen, i hvert fall når d e så fint vær at d går an å sitte ute på den store plenen på campus :)

Ellers så va eg på jobb på torsdag og der møtte eg de nye aspirantene eg ska følge dette året. Tror d komme t å bli kjekt :) Va på shopping i regnværet på fredag, og i går hadde me, eg og to andre i fra klassen, ordentlig jentekveld med masse snakking. Kjempekoselig! Nå dette regnet ned ute, men d e då d e herlig å sitta inne med musikk og ei god bok :)

Legg igjen ein fin tanke