30. juli 2011

Og sånn går nå dagene

Vigdelstraen
Akkurat nå e eg på Sjøholt og besøke kjæresten min. Ei uke e gått siden d fæle skjedde i Oslo og på Utøya. Ennå e d vanskelig å forstå at d som har skjedd virkelig har skjedd. Sjøl om d e d alle avisene skrive om, går livet sin vante gang på ein måte... Har vært møye på hyttå der någen av oss va uti vannet, og på d meste va me 14 personer! Hadde også besøk av tante og to søskenbarn, og ein av de dagene tok me oss ein tur t Vigdelstraen. Møye vind, men ungene bada og koste seg veldig. 


Tobias og meg
På mandag (25.juli) tok eg bussen t Tananger for å besøke et vennepar med ein liten pjokk som nettopp har flytta dit. Eg kjenne de fra folkehøgskulen og d va skikkelig hyggelig å se de igjen siå d va øve et år siå sist eg såg de. Leiligheten de leie e kjempefin og område rundt e jo nydelig. Va der heile den dagen og d blei møye snakking, lekte litt med guttungen, gjekk tur t butikken i d fine været og hadde d veldig kjekt. Takk for at eg fekk komme på besøk :)

På Sjøholt møtte me ein hest på vår vei
Ellers så har eg vært her på Sjøholt siå tirsdag. Kjekt å se kjæresten igjen og kjekt å ver her på gården som e hans barndomshjem. Va ute på kino og såg "Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2" då eg kom hit tirsdag. Så klart kom d någen tårer mot slutten av filmen. I heile ti år har filmene rullet og gått på kino. Nå e d slutt... Ellers så har me vært litt rundt omkring i området, me har vært på shopping og i kveld blir d oss to som står for middagen (som blir den gode kyllingbruschettaen). Me reise tbake t Sola på torsdag og så blir me der ei ukes tid før me atter ein gang sette snuten mot Kr.sand. Må sei at eg faktisk glede meg t skolen begynne igjen :)

Legg igjen ein fin tanke