29. mai 2011

Knerten e ein flott fyr ;)

Siste helg før semesteret og skoleåret e slutt - for denne gang. På'an igjen blir d jo t høsten... Helgå har for d meste gått med t å få gjort ferdig nettsiå som ska inn seinast på onsdag. Og så har me slappt av og også fått begynt på pakkingå. D blir nemlig flytting på fredag.

På fredag va planen å stå opp sånn halv ti, men fust ein time ittepå våkna eg. Enten så hadde ikkje alarmen ringt, eller så hadde ikkje eg hørt den ;) Men eg sko jo heldigvis ingenting viktig, så d gjorde jo ingenting. Kom meg itte kvert ut av sengå (kjæresten min va på ein forelesning på skolen), fekk i meg litt mat og så va d i gang med nettsiå. Ellers så leste eg litt i ei bok sånn innimellom all skrivingå og redigering på nettsiå. Me lagte ein kjempegod pastasalat t middag :) Klokkå seks tok eg bussen t Lund og der gjekk eg t Roligheden. Kommunikasjonsfolkå sko nemlig ha avslutningsfest og den blei eg med på. Satt lenge ute og snakkte og d va kjempekjekt. Musikk og ellers masse snakking. Herlig avslutning på et kjempefint skoleår!

I går kom me oss ut av sengå halv ti og sjøl om man e litt trøtt, e d jo herlig å komme i gang med dagen og få någe ut av den :) Fekk i oss god helgefrokost og satt lenge ved bordet ittepå. Så utrolig koselig! Kl. elleve tok me bussen t skolen - i et forferdelig regnvær. Me sko nemlig svømme. Blei heile 1300 meter på meg før eg ga meg (kjæresten min hadde allerede dratt hjem). Tok ein tur bort t skolen der eg sko skanne någen noter og før eg t slutt kom meg hjem, va eg innom butikken. Kom hjem, åt litt lunsj, begynt på pakkingå og så va d jobbing med nettsiå. Den begynne å bli ferdig nå :) Lagte tortilas t middag og så såg me "Tause Vitner" og "New Tricks".

I dag har nok også møye av tiå gått med t å fikse på nettsiå (og rapporten). Hadde ikkje satt på vekkerklokke i dag, og d va herlig å våkne i ti-tiå av seg sjøl og vite at man har god tid :) Frokost og så nettsiå. Og sånn gjekk nå dagen... ;) Va ute og hadde ein fotoseanse med "Knerten" - med vind i håret :) Lest litt i bok, nettsiå og t middag hadde me kylling og ris m/tilbehør. Såg filmen "L.A. Confidential" og den va spennende... :P

Stemorsblomst ute i hagen

Knerten!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Flotte bilder Silje, men har Knerten fått seg parykk ? Thi hi.

Silje sa...

Ja, kanskje d?! Syns d va litt artig då :D

Legg igjen ein fin tanke