8. mai 2011

Kjempefin og kjekk helg :)

Me har hatt ein nydelig helg med sol (og sommer), vært på besøk hos kjekke folk, gått tur og vært på visning. Og så litt forbereding t diverse eksamener som ikkje e fullt så kjekt...

Fredag kom, og då sko kjæresten min på skolen i ni-tiå. Eg hadde satt alarmen t å ringe kvart øve ni, men før den tid ringte kjæresten min. Me hadde nemlig satt inn annonse i fvn (Fædrelandsvennen) ang. "leilighet ønskes leid", og nå hadde folk begynt å ringe t han om dette her. I løpet av fredagen og lørdagen fekk me heile tretten forespørsler. Kjempekjekt med så møye respons! Eg sto opp kl. ti, fekk i meg litt frokost, og så va d litt videre med semesteroppgaven og forberedelse t eksamen. E glad den (semesteroppgaven) ska leveres på tirsdag ;) Ellers så lagte kjæresten min pasta carbonara t middag og d blei nydelig! Gjekk "rett bort i høgget" på ein visning itte middagen, og så slappte me av resten av kvelden. Såg litt på "'Allo 'Allo", før d så va "Popstokk" på NRK. Spelte litt kort og t slutt gjekk me og la oss.

Va heilt fantastisk fint vær ute i går! Våkna t fuglesang og d va egentlig ganske fint sjøl om fuglene gir fra seg møye lyd ;) Tror klokkå viste halv elleve då me fant ut at nå va d på tide å stå opp. Smakte godt med skikkelig helgefrokosot og d sammen med kjæresten min :) Tok oppvasken ittepå, slappte bittelitt av, før d så va på med yttertøy, for me måtte jo benytta d fine været. Gjekk ein tur langs ein tursti parallellt med veien me bor på. Satte oss ned, slappte av på ein benk, såg masse blomster og nøyt solå t d fulle! Kjempeherlig! Då me kom tbake igjen, va d på med finklær, lagte guacamole og så tok me bussen mot byen. Me sko fust på visning og så i bursdag. Kjempefin leilighet. Gjekk så videre t ei venninne i klassen min, for hu sko nemlig feire bursdagen sin. Me va seks stk. (tre kjærestepar). Åt litt taco, og resten av kvelden blei d møye snakking og latter, litt "Farmen", spelte "Party Alias" og d va ein kjempekjekk kveld :D

I dag har me vel gentlig ikkje gjort så altfor møye. Sto opp litt øve ti, spiste god frokost, og så tok me bussen t skolen kl. tolv. Me sko nemlig på ein visning i nærheten av skolen. Kjempefint område og d samme kan eg sei om leiligheten :) Va hjemma igjen halv to, og då støvsugde me kåken, vaska komfyren og vaska kjøleskapet. Me har vært litt flinke med andre ord... T middag hadde me hjort delt i biter i sopp- og løksaus m/poteter attåt. D va skikkelig godt, d!!! 

Kråkesølv

Leking på lekeplassen 1

Leking på lekeplassen 2

Uidentifiserbar gjenstand

Og så klart et blomsterbilde :P

Legg igjen ein fin tanke