22. mai 2011

Fuste eksamen e øvestått :)

Denne helgå her har gått så utrolig fort uten at me har gjort någe særlig spesielt ;) Me har for d meste tatt livet med ro sammen med ein dæsj eksamenslesing... Men siå ti går så fort, så e d jo snart sommerferie :D

Fredag va dagen for semesterets fuste eksamen. Alarmen ringte rundt halv sju, og eg følte meg ikkje klar t å stå opp. Men - eg bare måtte! Fekk i meg litt frokost, sa "hadet" t kjæresten min, og ti på åtte tok eg bussen t skolen. Får så utrolig "gruemage" når d e eksamen... Satte meg i kantinå sammen med någen andre fra klassen, før d klokkå ni va klart for eksamen i KOM 102. D va "bare" ein to-timers eksamen med korte spørsmål/oppgaver, så eg greide meg jo egentlig greit ;) Ittepå tok me (kjæresten min og eg) oss ein tur med buss t Europris for å kjøpe litt småpjus. Va innom KIWI også før me t slutt kom oss hjem litt øve ett. Slappte av resten av dagen, og eg sovna faktisk litt på sofaen... T middag hadde me ein ny kyllingrett som smakte godt :) Såg filmen "The Machinist" og fy flate for ein film. Skikkelig nervepirrende!!!

I går våkna eg med vondt i halsen av ein eller aen grunn. Tror d e ein liten forkjølelse der halsen e mest framtredende. Klokkå ringte allerede kl. ni slik at me sko komma i gang med dagen ikkje så altfor seint. Åt god frokost, og så dro me t svømmehallen. Va der ti min. itte at de åpna, så me va tidlig ute, ja ;) Herlig med ein liten dukkert og så va me hjemma igjen halv ett. Kjæresten måtte ein tur på butikken, og då han kom hjem, hadde han med seg røde roser. Du e den beste <3 Fekk så vidt komt i gang med neste eksamen og resten av dagen slappte me av med Yatzy, pastarett t middag og filmen "American Psycho". Den me såg på fredag va verre :P

I dag har me for d meste gjort forberedelser t eksamen, gjort litt husarbeid og slappt av. Begge to va kjempetrøtte, så klokkå blei øve elleve før me kom oss ut av sengå. Men d gjørr ikkje så møye ein gang i blant ;) Hadde rester fra gårsdagens middag t frokost. Fin start på dagen! Lest på notater fra timene og på ein av artiklene som e ganske så relevant t eksamen uavhengig av emne (for dette e nemlig ein forberedt eksamen der me får vite emne to dager før selve eksamen). Har også hørt møye på musikk, støvsugd og rydda leiligheten og slappt av. Hadde avocadosalat t middag og d va skikkelig forfriskende :) Nå e d "Rakkerungene" på TV :)

Daimkakene som eg lagte t 17.mai ;)

<3

Legg igjen ein fin tanke