3. apr. 2011

På godfot med kameraet

Denne helgå her har d vært regn, tåke og strålende sol, med andre ord litt av alt. Eg har gått "bananas" med kameraet for itte at regnet har regna fra seg, e d så møye fint å ta bilde av :)

På fredag sto eg opp då eg fant d for godt at nå måtte eg ut av sengå for å få någe ut av dagen. Spiste frokost aleina, men eg begynne å bli vant med d nå (ikkje at eg syns d e så kjekt...). Jobbde jo ganske møye med semesteroppgaven på torsdag, så d blei mest jobbing med bloggoppgaven. Blei endelig ferdig då dagen t slutt va omme. Ellers så leste eg litt pensumlitteratur og såg også filmen "The Searchers" med John Wayne siå me ska ha om den filmen fustkommende tirsdag. Gjekk ein tur t butikken, og då brukte eg litt tid fram og tbake, for eg hadde kameraet med meg ;) Tok litt tid før kjæresten kom hjem (han hadde et par ærend i byen), men då han fust kom hjem, lagte me kyllingbruschetta m/tomatsalat t middag. Kjempegodt! Litt Yatzy, og ellers blei d forskjellige program på TV-en.

I går våkna me t tåke, og denne tåken vedvarte heile dagen. Kjedelig når d e så grått vær ute, men då får man i hvert fall gjort ein del inne ;) Me va seint oppe, men me sko jo ingenting spesielt, så d va bare herligt, d! Spiste god frokost, såg ein episode med "Tintin" og så gjekk me ein tur t butikken sjøl om d va grått vær ute. Gjekk t den butikken som ligge ein halvtimes gåtur fra oss, og d va godt med frisk luft i tillegg t at eg tok ein del bilder. Då me kom hjem, støvsugde me leiligheten og vaskte litt på badet. Satte oss ned med lunsj og skolearbeid ittepå. Me kan ver flinke studenter når me bare vil :) T middag lagte me hjemmelaga grov pizza og den blei som vanlig knallgod! I mens såg me "The Man in the Iron Mask" og avslutta dagen med musikalen "Hairspray". Eg sang med og kjæresten koste seg han også :)

Kom oss ut av sengå litt tidligere i dag enn d me gjorde i går :) Åt litt "morgenmad", ein runde med Yatzy, og så lagte eg kake t tirsdag. Eg vett at den ikkje e sunn, men ska me fust skeie ut, så ska me gjørr d skikkelig. Og derfor blei d Oreo-iskake. Aldri lagt den før, så dette blir spennende... Har ellers fått gjort litt skolearbeid og så måtte me jo ut i solå litt. Satt ute i hagen og leste i bok. Kjempeherligt med vårsol i fjeset :) T middag lagte me ovnsgratinert pasta m/salat ved siå av :) Enda litt mer Yatzy og nå ser me "Batman Begins". Og så blir d skole i mårå...

Dråper på ein kvist itte regnet

Kvite og fine - med någen dråper på

Nydelig farge

Gåsunger

Spindelvev

Legg igjen ein fin tanke