9. jan. 2011

Nytt år, nytt semester

Så e d atter ein gang på'an igjen. Har hatt ein lang og god ferie (lenger enn d ein juleferie pleie å være), så nå merke eg d ska bli godt å komme tbake t skolen, jobb - rett og slett få ein normal kverdag igjen. Ikkje for d, ferie e kjempeherlig, men litt itte litt lengte du tbake t "den gamle, gode kverdagen"...

Resten av ferien min har vært som ferier flest: tatt d med ro, vært med familie og venner. Masse lesing og sett ein del på film. Kjæresten min kom "hjem" igjen (hit t Sola) dagen før nyttårsaften, og på nyttårsaften hadde me bedt folk hit på tapas. På d meste va me 13 personer og de aller fleste va fra klassen min på vgs. Musikklassen. Beste klassen någensinne! Hadde ein kjempefin kveld med god mat, quiz, latter, stjerneskudd og ikkje minst ein fin gjeng! De siste gjekk rundt halv fire, og ein time ittepå va d aller meste rydda. Inn i d nye året har eg vært enda mer med venner og familie. Spelt "Party Alias" (og då får man garantert latterkrampe), litt UNO, vært på shopping, og fekk også tid t å se "Kongen av Bastøy" på kino. Veldig bra film som eg syns e ein tankevekker.

Pappa kjørte meg ned t Kr.sand i går, fordi han sko ta med seg ein seng hjem. Veldig greit å sleppe tog siden eg hadde med meg så utrolig møye ;) Pappa kjørte ned og opp på samme dag, så d blei kvalitetstid med kjæresten i sofaen i går kveld. Nå sitte eg her og slappe av. Har rydda ut av kofferten, tatt oppvasken og vaska litt klær. Glede meg t å ta fatt på skolen i mårå. Blogging og film e ein del av pensumet, så eg tror dette kan bli et riktig bra semester. Og et veldig fint år!

Nyttårsaften :)

Godt nyttår!

På tur i snøen

Ein benk på toppen av Åsnuten

Legg igjen ein fin tanke