9. des. 2010

Endelig ferie!

Vel, nå har eg juleferie, og d e herligt! Hadde min siste eksamen på mandag, og itte at den va øvestått, va d altså ferie! :) Fekk slappt av bittelitt hjemme, men så va d på med finstasen og avgårde t byen. Me (klassen++) sko nemlig ha julebord ;) Hadde fust kjempekoselig vors hos hu eine i klassen, før me gjekk i samla flokk t Hotell Sørlandet der julebordet sko finne sted. Me hadde d kjempekjekt med god julemat, møye løye å skåle for og så blei d også tid t guttenes og jentenes tale. Kjempeartig og eg syns d blei ein veldig fin avslutning på d fuste halvåret på UiA :D

På tirsdag sov eg leeeenge, og d va bare heilt fantastisk!!! Gutten min sko ha eksamen den dagen, så for hans del va d tidlig ut av sengå. Eg kom meg t slutt ut av sengå eg også, og så dro eg t byen for å handla inn siste rest av julegaver. Blei ferdig rundt to, og då va d rett hjem og der gjorde eg omtrent ingenting... Kylling og ris t middag, og så va d jobb for gutten min. Imens fant eg ut at eg hadde fått toppkarakter på redaksjonsoppgaven min (intervjuet). Kjempeglad! Såg filmen "Psycho" då kjæresten va tbake. Sjøl itte femti år, e den filmen (litt...) skummel!

I går blei d ein dag med pakking av kofferten. Reise hjem t Sola på lørdag, og d e ein del som ska pakkas for å sei d sånn... Hørte møye på julemusikk i løpet av dagen, og t middag blei d grøt t 3 personer. Fekk nemlig venninnå mi på besøk, for me sko ha julekveld med grøt og julefilm. Såg filmene "Nightmare Before Christmas" og "Love Actually" og d va kjempekoselig :) Fekk også tid t å se "House" og litt kortspeling :)

Denne dagen her har eg ikkje gjort så møye aent enn å dra t byen for å klippe håret mitt. Va så lei av at d bare hang og slang. Blei skikkelig fornøyd! Møtte ei av venninnene mine fra klassen i byen, og me satte oss ned med kaffe (og litt kake) på ein bokbutikk og snakkte i vei. Hygge t tusen! Kom hjem, og då holdt eg nesten på å sovne på sofaen... Fekk trøkkt i meg god laks t middag, før eg måtte fyke på jobb. Siste gang som instruktør før jul. Kjekt! 

Latter og glede

Flotte folk i finstasen

<3

Legg igjen ein fin tanke