24. okt. 2010

Langhelg

Pga. at me hadde undervisning på torsdag (i "tekst og tolkning"), fekk me fri fra forelesning på fredag. Og siå eg hadde fri på ein fredag for ein gangs skyld, tok eg langhelg! Kjæresten hadde også fri denne fredagen, så me tok langhelg sammen :) Sov lenge og vel, før me fant d for godt at "NÅ" va d på tide å stå opp. Spiste god frokost med kokt egg og d heile. Ellrs så gjorde me svææært lite. Va ein tur innom butikken, og så såg me filmen "The Godfather II", som va like spennende som nr.1. Lagte oss pannekaker t middag, og så blei d jo så klart "Beat for beat" på NRK1. La oss tidlig t å ver ein fredag...

Me greide å komme oss opp før kl. va ni på lørdag, någe som e sjeldent t å ver oss ;) Vel, så klart va d ein grunn t d: me sko nemlig på swingkurs! Ha, d hadde ikkje folk trodd om oss ;) Fekk i oss mat, tok bussen et lite stykke, og så va d et litt lengre stykke å gå t den skolen kurset va på. D va ei venninne av meg som hadde spurt om me hadde lyst å ver med på dette. Eg må jo sei at eg syns d va litt skummelt t å begynnne med, i hvert fall då me sko bytte dansepartner. Men, litt itte litt, blei d kjekkere og kjekkere. Sjøl om eg blei littegranne svimmel, syns eg d va gøyalt å få lært et par swingsteg! Va hjemma igjen itte både buss- og gåtur t klokkå va to. Litt kryssordløsing, slappt av, før me lagte oss tortillas m/ kylling i ovnen t middag. Smakte veldig godt! "Skal vi danse", "The Royal" og rett før me la oss, såg me den aller siste episoden av "The Tudors". Vil ikkje at d ska ver slutt....

Denne dagen har for d meste gått med t å slappe av og gjøre husarbeid (vaske tøy, vaske badet, støvsuge, ta oppvasken...). Sett litt på TV-aksjonen, lagte ørret i form t middag og d va veldig vellykka ;) "Jesus Christ Superstar" blei også sett, og eg sang med, som vanlig! Tihi :) Snart e d "natta".

"The Tudors"

Sjøl om høsten ikkje e min favorittårstid, bringe den med seg nydelige farger i naturen :)

Legg igjen ein fin tanke