12. sep. 2010

Høsten e her...

Like ikkje at d nærme seg høst. Så klart, eg vett jo at den må komme før eller siden, men eg sko gjerne hatt sommeren her ennå litt lenger. Syns d e så trist når d begynne å bli mørkt ute, regnet pøse ned og vinden ule. Men ja, d e då d e koselig med ein armkrok og ein kopp med varm kakao eller te i stuå, langt vekk fra d ufyselige været ute...

Uansett, på fredag va me nok ein gang på skolen, og då va d "tekst og tolkning". Analyserte dikt og sanger, og me endte opp med å synge "Jørgen Hattemaker" siå lyden ikkje funka. Artig ;) Diskuterte litt både i grupper og plenum, og då klokkå va tolv, va d helg. Gjorde lite og ingenting då eg kom hjem, men eg va med på å stelle i stand middag t rundt omkring kl. fire. Ostegratinert pasta = nammmm! På TV blei d "Beat for beat" og "Tause Vitner", og imens begynte eg på montering av bestemorsruteteppet mitt :)

Lørdag kom, og d blei ein ganske slakk dag siå håvet mitt ikkje va heilt på topp. Leste litt, monterte litt og hørrte også litt på musikk (på Spotify). Me va flinke og lagte hjemmelaga pizza t middag, heilt fra bunn. Rolig kveld med "Skal vi danse" og litt småpjus. I dag har d også vært ein slakk dag, men håvet va bedre. Hadde d kjempeartig med å lage pizzasnurrer på kjøkkenet. D blei litt klin, men me måtte jo bare le av d. Ellrs laks t middag, "House" og "The Tudors" :P

Må nok innrømma d at høstfargene e jo fine...

Litt søl, men pizzasnurrene blei gode :D

Legg igjen ein fin tanke