16. sep. 2010

"Daffe" dager

Denne ukå her må eg sei har gått fort! Sitte her og tenke på at itte forelesning i mårå, bære d hjem med tog t Stavanger (og så t Sola). Mormor blei nemlig åtti år på tirsdag, og d ska feiras på lørdag, så d må eg jo få med meg :) Blir jo litt rart å komme hjem, og i hvert fall når sengå mi står på gjesterommet her... Ja, ja. I samme slengen har pappa vært så grei og bestilt billetter for ei venninne og meg t "Sound of Music" som de sette opp på Sola kulturhus nå. Eg glede meg som ein liten unge ;)

Kan vel ikkje skryta av å ha gjort så møye mer enn d å gå på skolen og å lese pensumlitteratur. Tirsdagen blei litt rar, for me fekk ikkje sove någe særlig den nattå. Eg hadde studiedag og typen sko'kje på skolen før tolv, så me bestemte oss for å ta d med ro. Leste litt pensum, spiste god frokost med kokt egg, og t skolen rett rundt tolv. Der hadde eg avtalt med ei av de på studiet mitt at hu sko ta meg med på sightseeing i sentrum. Skikkelig artig og koselig, og nå føle eg meg ein god del mer kjent her i byen :P

Vanlig forelesning på onsdag, og i dag har dagen gått med t litt lesing, og ellrs pakking av d lille eg ska ha med meg i helgå :) Og så har eg også spelt litt på trombonen. Tenkte eg sko begynne å spele litt oftere ;) Lasagne t middag (naammm), slappte av med kryssord og kortspel, og nå e d "Tudors" på gang her! Snakkes øve helgå...

Har ikkje tatt så mange bilder i d siste, men eg syns dette e fint, så derfor legge eg d ut :P

Legg igjen ein fin tanke