4. mai 2010

Stillhet om morgenen, latter om kvelden

Vel, dagen i dag kan nok kalles litt mer ordinær i forhold t i går :) Allerede kvart øve sju va eg ute av sengå, og før eg traska ned t skolen, hadde eg satt på ein vask. Hadde med meg trombonen ned t skolen, for eg sto for morgensamlingen i dag, og då tenkte eg at eg sko spela ein sang for folket. Sko ver ute i litt god tid, og d va skikkelig rart å gå ned t skolen aleine i stillheten rundt meg... Merke jo at d e ikkje optimalt å spele om morgenen, men d gjekk. Sangen eg spelte va "Into The West" fra "Ringenes Herre" :) Frokosten gjekk ned, og itte at den va spist, blei d litt oppvask. Me va bare to t å begynne med, så ting gjekk litt treigt. Va ferdig t ti øve ni og då va d rett t linjefag. Diskuterte litt rundt filmen me såg forrige uke ("Løfter"). Fekk også utdelt kver sitt ark der me sko tegna håndå vår, og så sko me senda arket rundt og skrive fine ord på kvert ark ("pen", "herlig", "ansvarsfull" etc.) Koselig oppgave! 

Og så va d jo lunsj. Nistepakkå mi, og også ei lappe med litt syltetøy på. Opp t huset, hang opp vasken, satte på ein ny og ned t skolen igjen. Tiå frem t middag brukte me t å se dokumentaren "Kongo i kaos". Grusom film om kossn voldtekt blir brukt som ein del av krigføringen... Godt med urtebakt laks t middag m/poteter og soppsaus som ein del av tilbehøret. Og me fekk smakt på litt bjørkesaft (som faktisk smakte godt...). Mangosorbet t dessert! Nydelig!

Sykla ein tur t butikken ittepå, og ellrs har eg bare slappet av. Pga. at me sko ha huskveld her på huset (logisk nok) slapp eg å ta trivsel itte kveldsen. Alle på huset hjalp t med å lage taco m/tilbehør som me hadde kjøpt for pantepenger. Kjempegodt, og d blei "Alias", latter og glede ittepå! ;)

Litt av tilbehøret t tacoen

Håndå mi med alle de fine ordene

Legg igjen ein fin tanke