16. mai 2010

Slutt!

Tittelen seie vel d meste! Disse to dagene her, i går og i dag, har vært de mest grusomme og fantastiske i heile mitt liv. Klisjé, men sant! D starta med gårsdagens morgensamling der me sko sei ein ting kver om året som har gått. Lang frokost, og så brukte me resten av dagen på å stella i stand t avslutningå. Eg va ei av to konferansierer, og me sprang rundt omkring, fekk printa ut program, sjekka at prosjektorene i gymsalen fungerte osv. Litt travelt, men også gøy! Korøving fra ett t to, og då me va ferdige, va mamma, pappa og kjæresten min kommet! :D 

Skikkelig godt med grøt, og rett ittepå va d opp t huset for å slappe av med litt jordbær ute i solå... ;) Itte kvert fekk me stappa ein god del av tingene mine inn i bilen. Eg tok et par striper i håret, og t slutt va d på med bunad. Kl. fem va d middag m/taler. Kokt laks smakte veldig godt! Eg va med på å holde tale t linjelæreren vår, og allerede då begynte tårene å komme. Fekk så vidt varmt opp trombonen, før me satte i gang med avslutningsseremonien kl. åtte. Koferansieropplegget gjekk veldig bra, og d gjorde også spelingå. Veldig mange bra innslag, og d kjekkeste va å synge "Seasons Of Love".  T slutt blei d utdeling av vitnemål, og då va d flerne av oss som begynte å grina. Bilde av alle oss med bunad blei tatt ittepå, og så va d inn i matsalen for å få litt kaffe og kaker. For min del rant tårene i et sett, og d blei ikkje bedre då me tok bølgen ute i skolegården for någen som reiste tidlig (ellr seint lørdagskveld...). Skifta t litt mer komfortable klær, og va nede i peisestuå t rundt halv to med kortspeling, bytting av bilder og litt diverse.

Grein før eg sovna, greide ikkje å holda igjen! Så då me sto opp litt øve åtta, va eg skikkelig trøtt og heilt tom inni meg! Fekk i oss litt frokost. Og itte d, blei d møye tårer og mange klemmer. Kjemperar frokost. Ikkje kjekt å sei "farvel". Grein i gangen, og då me kjørte avgårde, kom d ennå flerne tårer... Itte tre timer va eg hjemma, og d va skikkelig rart. Har pakka litt ut, vaska trombonen (i mårå e d jo 17.mai), slappet av og lest i årbokå. Og sett to episoder av "Poirot" :)


Så: t slutt vil eg takke alle dåkke fantastiske folkå som va med på å gjøre året på Bømlo t d beste eg har hatt t nå! Takk t alle elevene som e blitt mine venner, takk t alle lærerne for god støtte og fordi dåkke bryr dåkk, takk t husmor, vaktmester, miljøarbeiderne og kontorlederen for all innsatsen dåkke har gjort dette året, takk t alle på kjøkkenet for mange gode stunder og måltider. Og takk t vår kjære rektor for alt! Komme ikkje t å glemme någen av dåkke...


<3


Eg spelte "Into The West" på avslutningå

Bilde av alle i bunader :D

Beste gjengen!

Skolen vår midt inni skogen på Bømlo...

Legg igjen ein fin tanke