14. mai 2010

Rydde, vaske, vaske, rydde........

"Den store vaskedagen", joda, d har virkelig vært i dag! Vil ikkje at det ska ver slutt, men eg merke jo nå, itte både rydding, pakking og vasking, at d nærme seg slutten! Blei opp t vanlig tid, og rett ned t nyheter og den "vanlige gjengen". Frokost, og itte at eg va ferdig med å spise, fekk eg tid t å skrive i de årbøkene eg mangla :) Då kl. va ni, møtte me alle opp i audtoriet, og der fekk me info om kossn me sko vaska ned rommet og fellesstuå. Som husmoren sa: " i dag e d folkehøgskuleeksamen". Skikkelig fælt å pakke ned alt. Og då alt va pakka ned, blei rommet mitt så tomt... Vaska taket, veggene, inni skapet, ja, øvealt! Og då rommet mitt va ferdig, blei d litt mat (lunsj). Fellesstuå blei tatt i lag ittepå, og før d blei middag, spelte me litt kort.

Godt med kjøttdeig og spaghetti t middag! Kortime umiddelbart ittepå. Holdt på i halvannen time... Fekk slappet litt av, før d va kvelds. Og frem t sengetid, såg me (omtrent alle) på årets årfilm i auditoriet. Merka d kom et par tårer, ja... Veldig bra film med utrolig mange gode minner! Bømlo fhs. 09/10 :D

Legg igjen ein fin tanke