7. mai 2010

"MMK"

Også i dag har mesteparten av dagen gått med t å danse. Kjenne eg e dønn sliten nå, men d har vært to kjekke dager med masse hopp og sprett og møye latter! :) Våkna og va skikkelig støl, men eg kom meg ut av sengå og va klar t å ta fatt på ein ny dag. Innom auditoriet, hørte på nyheter og den gjengen der. Litt frokost blei d jo også, og også i dag blei d oppvask og rydding itte at alle hadde spist. Me greide å jobbe effektivt i dag og va ferdige før kl. va blitt ni. Me møttes alle i auditoriet (nok ein gang) for å ha rektors time, men med ein vri: me sko ikkje snakka om saker og ting, i dag sko me nemlig ha "MMK". Ellr, med andre ord, "Magnes Musikk Konkurranse". Kunne ikkje så altfor møye, men gøy va d lell! Vinneren vant boka "Det blømer på Bømlo".

Ellrs, joda, dansing, og me begynte kl. ti. Fust hadde me ein liten oppvarming, dermed va d rett på koreografien. Læreren pinte oss med å lære oss någe av koreografien, men ville ikkje sei ka sang d va... ;) Artig skrue, men veldig flink! Itte kvert fekk me vite sangen, og d va "Nicest Kids In Town" fra musikalen "Hairspray". Me hadde twist, piruetter, klapp, vrikking, lassokasting og alt mulig gøyalt i dansen. Me fekk jo små pauser t å trekka pusten og drikke litt vann sånn innimellom, og også lunsjpause... Va kjempesliten mot slutten, men kjempekjekt å gjøre någe aent! Morsomt!!! Fiskegrateng t middag, øvd litt, slappet av, kvelds, og resten av "Forrest Gump" :) Og sånn heilt på slutten: me fekk skolegenseren i dag, og d e akkurat på dagen 5 år siå eg konfirmerte meg... Tiå fyke avsted...

Lys turkis skolegenser med tegning av Bømlo på ;)

Legg igjen ein fin tanke