1. mai 2010

Lørdag = søndag!

Sånn går d når 1. mai havne på ein lørdag... Uansett, gratla med dagen, folkens! :) Fuste gang eg våkna, va klokkå bare kvart øve sju, så eg sovna igjen nesten med ein gang. Våkna og sovna igjen frem t sånn halv ti, for då følte eg for å stå opp. Brukte laaang tid på badet, men eg sko jo ikkje rekka någe spesielt i dag, så d va ganske så behagelig. Vandra ned t skolen, og fekk meg litt frokost (egg på rista brød e fine greier). Satt lenge ved bordet og småtatla med de som va t stede. Gjekk opp t huset, fekk pusst tennene, og siå d va så fint vær ute (litt møye vind, men ellrs...) fant eg ut at eg sko ta meg ein liten tur ut. D va ein gjeng som sko gå opp t Hovdanakken, men eg ville heller gå på ein liten "oppdagelsesferd" aleine. Gjekk ned ved sjøen, grusveien, og inn på ein liten skogssti. Løye å bare gå på måfå. Endte opp ved sjøhuset der eg satt og fekk litt sol i trynet ;)

Øvde på trombonen då eg kom tbake, og leste også litt i "I All Evighet" (eg må virkelig prøve å bli ferdig med den nå). Grøt på skolen kl. to, og d smakte veldig godt! Eg e nok ein liten grøtoman... ;) Lest litt mer i bokå, hørt på musikk og prata ein del med ei av de eg e med mest! :) Sjøl om d va møye vind, blei d grillmat ute t kvelds, og d va skikkelig god mat! De aller fleste sko ut denne kvelden, men et par av oss blei igjen og spelte "Buzz" på storskjerm i peisestuå. Artig, og med heftig latterkrampe.


I skogholtet

Ein enslig, liten hvitveis...

Sjølportrett i solå (sjøhuset)

Legg igjen ein fin tanke