10. mai 2010

Hjelp! Siste ukå på skolen e her!

Kjemperart å tenke på at nå, nå e den siste ukå her! Vil på ein måte ikkje at dette ska ta slutt, samtidig som eg merke at d e greit å gi seg mens leken e god ;) Skikkelig vanskelig å stå opp i dag, men du vett, eg greie jo ikkje å skulke... Traska ned t skolen - i sludd! Merkelig vær her ute på øyno! Også i dag va d eg som sto for dagens morgensamling, og for min del va d årets siste! På oppfordring fra ein av de andre i trivselsgruppå mi, hadde eg bestemt for å plystra ein sang (siå eg ofte sto og plystra då me tok oppvasken...). De fleste vett jo at eg e ei skikkelig korpsjenta, så sangen eg plystra blei "Bruremarsj" av Jan Magne Førde. Folk lo og syns d va et artig påfunn! ;) Spiste litt frokostblanding ittepå samtidig som eg tok meg tid t å skriva ein hilsen i ei av årbøkene. Multitasking! Årets siste vekestart kl.ni, og me tok også ein liten runde ang. elevrådet då me fust va i gang.

Itte at me va ferdige med vekestart, va d rydding på gang. Øve heile skolen! Me va et par stk. som hjalp t med å rydda diverse nede i kjelleren. Den stuste jobben va å rydde d eine lageret t kreativ gjenbruk, og å prøve å organisere d bedre. Samtidig så syns eg jo sånn type arbeid e kjekt ;) Lunsj blei d også litt tid t innimellom, og itte d va d rydding av utearealet. Me på "Lykling" hadde fått ansvaret for å rydda boss fra sjøhuset og opp t husene. Ein enkel sak, så resten av dagen blei d kortspel og årbokskriving på huset. Smakte kjempegodt med pannekaker t middag! Slappet av, så smått begynt å pakke (!), gjort litt småpjus ang. lørdag og ellrs årbokskriving.

Trist!

Her va d lite boss å se ;)

Legg igjen ein fin tanke