16. apr. 2010

Hovedstad på seks bokstaver og begynne på A...

Heldigvis så har d ikkje regna någe særlig her i dag. Og d har heller ikkje snødd aske, så her har me d sånn sett ganske så fint :) Følte meg veldig trøtt då eg våkna, men d tok ikkje så lang tid før eg va på beina og ned t skolen uten å føle meg fullt så trøtt ;) Litt nyheter og co, og så va d atter ein gang frokost. Fordi me ska synge i kor i neste uke (i kjerkå...), så hadde me kor fra ni t ti (då me egentlig pleie å ha rektors time). Sang på den samme sangen som i går og "Lean On Me". Resten av dagen, joda, ennå mer leire. Fredag e jo nemlig dagen for kunst og håndverk. Brukte "kjevleteknikken" i dag (og ikkje pølseteknikken). Gjekk bedre d enn forrige fredag, sjøl om møye av leirå sprakk.

Lesing (i ei aen bok nå. Må nemlig ta ein liten pause...), kryssord og matpakke i lunsjen. Herlig å bare sitte og slappe av (me gjør jo nesten ikkje någe aent då, men...). På'an igjen med leireklumpen itte lunsjen, og siå me blei litt tidlig ferdig, fekk eg tid t ennå mer kryssord. Va kjempesulten, så d smakte veldig godt med litt middag. Og ellrs...lite og ingenting. Hørt på musikk på rommet i mens eg fortsatte å hekle på veskå mi. Tror den blir fin, eg ;) Kvelds, lesing, hekling og ja, kryssord, resten av kvelden. 

Kryssord!

Legg igjen ein fin tanke