12. apr. 2010

Ein innholdsrik start på ukå

D har d så absolutt vært i dag! :) Møye skjedde og d har vært ein kjekk dag. Følte meg som vanlig litt trøtt då eg våkna, men d gjekk seg t itte kvert. Innom auditoriet og d opplegget der, før me gjekk videre t matsalen og fekk i oss litt mat. Vekestart, og itte d va d bare å ta støvsugeren og vaskekosten fatt, og ta i et tak på rommet mitt. Fekk d godkjent itte å ha hatt et lite husmøte. Lunsj og lydbok (ein ny ein...) på rommet mitt. Fekk så hjelp t å skanne någen noter, før d va linjefag kl. halv ett.

Hadde et par framføringer, evaluerte helgas seminar, og då kl. va to, fekk me beskjed om å komma oss ut. Ut i solå! Der møtte med på resten av skolen, og d viste seg at me sko spela "urettferdig fotball". Me blei delt inn i fire lag, to røde og to blå lag. Då me va kommet oss ut på banen, viste d seg at de rød sko ver "U-land" og de blå, som eg va ein del av, sko ver "I-land". "U-land" fekk utdelt forskjellige ting og tang som de måtte springe med: sekker fylt med mursteiner, gummistøvler, de måtte springe bundet fast to og to, og de måtte score i et lite hockeymål istedenfor d store. Og me som "I-land" fekk ein partisk dommer og vant kampen 14-0. Ein t kamp blei spelt der d andre blå laget vant. Dette skulle symbolisere urettferdigheten som finnes her i verden. Ein interessant måte å vise d på...

Pannekaker t middag (naaaammm) og is t oss som vant fotballkampene, altså de blå (eg ga bort min som ein del av "Slett U-landsgjelda") ;) Tok meg ein sykkeltur t butikken, mest bare for å ta meg ein tur... I samme slengen fekk eg innviet handlenettet mitt :) Og siå solå skinte og alt va herligt, bestemte eg meg for å ta årets fuste dukkert akkurat i dag. 7 grader celsius i vannet, så ja, d va kaldt, men også veldig herlig! Jippi! Fekk skyldt av meg saltvannet, og så va d rett ut i solå med godbokå. Slappte av, kvelds, og rundt omkring i åtte-tiå, va d duka for nummer to av "Kamilla og tyven" (d e akkurat et år, fire måneder minus to dager siå sist eg såg den...). Eg elske den filmen og spesielt slutten, når Sebastian (tyven) og Sofie (søsteren t Kamilla) finne ut at d e de to! :) 
(legge ved ein link t sangen Vi Bygger Hus - Kamilla og tyven)
Happy og romantisk ending! Kjempefin dag med møye fart og spenning!

Ein av sekkene som blei brukt under fotballkampene

D går ikkje heilt bra med sekk på ryggen og ei hånd på slep...

Joda, d va ein smule kaldt! :P

Jippi, alt ordne seg t slutt!

Legg igjen ein fin tanke