20. apr. 2010

"Det er den draumen"

"Det er den draumen me ber på
at noko vidunderleg skal skje,
at det må skje -
at tidi skal opna seg,
at hjarta skal opna seg,
at dører skal opna seg,
at kjeldor skal springa -
at draumen skal opna seg,
at me ei morgonstund skal glida inn
på ein våg me ikkje har visst um."
- Olav.H.Hauge

D e så sant, så sant. I løpet av dagen har me fått høre møye bra om alt fra Nobels Fredspris t konflikten i Midt-Østen. Men før me kom så langt, kom eg meg ut av sengå, ned på skolen og morgensamling. Frokost, og så fekk me ein litt lengre pause, før d heile starta halv ti. Då fekk me høre om Palestina-Israel som blei fortalt om av ein mann fra Norges Fredlag. Veldig interessant! Halv tolv fekk me ein liten pause der eg sneik meg opp og fekk satt på ein vask, før d så va foredrag om Nobels Fredspris (Ole D. Mjøs). 

"Den Gode Samtale" blei midt på dagen der representanter fra forskjellige organisasjoner satt og snakket om diverse emner. Eg fekk ikkje med meg heile, for eg måtte ta imot to representanter fra Palestinakomiteen som skulle snakke om kossn situasjonen e der i dag. De blei vel tatt imot, og då disse va ferdige med å snakke, blei d lasagne t middag. Smakte veldig godt! Fra ca. halv fem t seks, blei d yoga, for å roe ned stressnivået. Herlig, og d viste seg at hu som instruerte oss, hadde et par timer med klassen min på vgs. Bra opplegg! Kvelds, og e nettopp kommet opp fra ein kjekk konsert med Gatas Parlament! :) Nå e eg stuptrøtt...

Kjempefin tegning som blei tegna på Barnedagen i går!

Legg igjen ein fin tanke