23. apr. 2010

Bømlo Talenter

Denne dagen her har været slått seg skikkelig løs her på Bømmelulu: me har hatt sol, vind, haggel, snø, regn og opphold. Me dreiv og snakket litt om at været her e forvirra, og d tror eg stemme (eller så e d kanskje bare asken fra Island sin feil...) ;) Måtte nok stå opp t vanlig tid i dag, men d gjekk jo heilt fint. Itte å ha hatt opprop og co i auditoriet, blei d som vanlig frokost :) Fra kl. ni og ei stund utigjønå blei d skolefotografering, ein og ein, inne på auditoriet. Då satt de fleste av oss ute i gangen, snakket, heklet, og leste i bok. "Det Tapte Symbol" begynne å bli veldig spennende nå! Fotograferingå gjekk bra, og itte at d va gjort, stakk eg ned i kjelleren. Kunst og håndverk i dag for de som ikkje har fått d med seg, ellr for de som ikkje huske d fra forrige gang. Me fekk velga ka me ville gjøre i dag, og eg valgte å sy igjen et hål i den eine bokså mi, og også male og dekorere et lerret.

Så klart fekk me tid t lunsj i dag, og d va som d alltid e, nemlig koseligt! Rett tbake t "arbeidet" ittepå. Må sei eg syns at resultatet på lerretet blei veldig bra! ;) Diverse rester t middag, men sjøl om d va restemiddag, så smakte d faktisk ganske godt... Fiksa musikk t i kveld itte middagen, for då sko me ha "Bømlo Talenter". Og så måtte eg øve, for eg sko nemlig delta sjøl. Lest møye i bokå, og halv åtte blei d kvelds. Og ca. ein time ittepå va me i gang. Møye løye å se på, for eg kan med håndå på hjertet sei at alt va ikkje like seriøst. He, he ;) Møye latter og tull! Eg spelte "God Help The Outcasts" fra Disneyfilmen "The Hunchback Of Notre Dame" (eller "Ringeren I Notre Dame") og d gjekk fint. Kom på ein god 2.plass itte Henrik & The Kjertis. Kjempeartig kveld!!! :D

Kreasjonen eg laget i løpet av dagen i dag

...og sånn blei bilde hos fotografen

Legg igjen ein fin tanke