1. feb. 2010

På'an igjen

Kom meg tbake t skolen t litt øve ni i går kveld. Hatt ei veldig fin helg hjemma med familiekos, litt shopping (ny mobil), eg va blomsterbud, og typen min blei frisk, så eg fekk vært litt med han også! :D Tok ein ny vei opp t skolen i går: pappa kjørte meg t Buavåg, tok ferjå øve t Langevåg og buss t Våge (stoppestedet t skolen). Funka faktisk veldig bra!

Trøtt då eg våkna, men opp va d likevel. Den vanlige starten med nyheter, opprop og morgensamling, som i dag blei improvisasjon på bongotrommer ;) Iskaffe ved siden av cornflakes. Og eg lagte meg også ein matpakke. Diskuterte diverse saker og ting under dagens (ellr ukens) vekestart, så d tok litt tid før me kom i gang med vaskingen. Men då me fust va i gang, gjekk d smerte - og knirkefritt! Forrige uke blei d panta flasker fra huset vårt, og for de pengene blei d i dag vafler og brownies på husmøte (spiste jo brødskjevå mi også då...). Itte lunsj blei me delt inn i grupper og fekk kver sin oppgave å jobba med i forbindelse med Kina. Og plutselig va d middag, og d va lapskaus. Som eg så ofte har sagt, e ikkje d min favoritt, men i dag fekk eg d faktisk ned.

Slappte av på rommet mitt ittepå med musikk, og halv seks va d aerobic. Herligt, siå d va ein stund siå forrige gang! Spiste her oppe, ellrs snakking og sånt i fellesstuå :)

Legg igjen ein fin tanke