27. feb. 2010

Lei av snø, men ikkje lei av ferie... :P

Vinterferien går mot slutten, og eg merke at eg kunne godt hatt ei t uke med ferie. Men som d alltid e, ska d bli fint å komme tbake t skolen. Se alle de kjekke folkå igjen... eg glede meg! For d meste har eg bare slappt av og tatt livet med ro! Har rukket å se fem av de seks (til nå utgitte) Harry Potter filmene, og d va minner å se de eldste igjen :) Ellrs så hadde me politiet på besøk itte innbrudd i Stavanger (scary), men heldigvis va d lite som blei stjålet... Vært møye med familien og typen, sett litt på OL og blitt rimelig lei av all snøen som har dotte ned fra himmelen!!! Høydepunktet va å gå på teater med kjæresten for å se den artige musikalen "Little Shop Of Horrors". Sang med og latteren satt løst igjennom heile forestillingen! Anbefales hvis någen har tid og anledning t å se den! Jeppsann, bare ein liten oppdatering, før eg fyke tbake t vakre Bømmelulu...

"Little Shop Of Horrors"

Kjøttetende planter...

"Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet..."

Legg igjen ein fin tanke