14. jan. 2010

Ull på ull, det e ikkje tull!

Våkna ganske så tiligt i dag, fordi någen på huset sko lage kake t ein som hadde bursdag. Og då va klokkå bare ti øve seks! Men ingen fare, eg sovna igjen ittepå, og sto ikkje opp før halv åtte ;) Kom akkurat tidsnok t nyhetene, va nemlig litt treig ut av ytterdørå... Slapp å ha sånn hastverk ved frokosten, for me sko ingen plass utenom å ver her på skolen i dag. Kjempekjekt å ha kor klokkå ni, og me fortsatte på de sangene me begynte på forrige torsdag. Tre kvarter ittepå va me ein liten gjeng som fekk info om Polenturen som ikkje e om så altfor lenge (de fleste ska jo t Kina, men eg glede meg t å reisa ein liten tur t Polen med de kvite bussene som ein alternativ tur). Opplegget hørtes veldig bra ut :D


Sånn litt øve ti, va d atter ein klart for Lille Miljø. Begynte å planlegge kveldsaktivitet t me komme hjem fra Hovden (me reise på skoletur på søndag) og eg tror d ska bli morsomt! Ellrs litt data, snakking og me fekk tatt ein tilig lunsj. Og d va då dette med ull kom opp: eg hadde nemlig lurt på om mamma kunne senda någen ting opp t meg som eg glemte i ferien, i tillegg t et par med tynne ullsokker. D fekk eg, men d låg også med et par tjukke ullsokker og to par med ullstrømpebukser! Nå ska eg i hvert fall ikkje frysa, d e nå sikkert!


Andre økt begynte klokkå ett, og då va d lydbok på gang. Veldig kjekt, men man blir littegrann trøtt. Salatbuffet t middag, med kjøttdeig og tortillas, så sånn sett va d taco. He, he... Såg jentefilmen "En Shopoholikers Bekjennelser" itte at me hadde spist. Veldig suppete, men morsomt va d jo for d om :P Så klikka mobilen, men, men. Pyttsann! Har bare gått å venta på at d sko skje, så... ;)



Litteraturtimen :)

Legg igjen ein fin tanke