22. jan. 2010

Tbake fra ein alle tiders tur!

Og då va årets Hovdentur over. Eg tror nok de aller fleste av oss kan sei at me har hatt ein kjempefin tur! For min del blei d for d meste bading og lesing, men d passte meg midt i blinken. I løpet av turen, leste eg ut bokå "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini, samme forfatter som står bak "Drageløperen". D va ei veldig bra og rørende bok, og d endte med at eg måtte låna ei ny bok for å ha någe å lesa på ;)


På onsdagskvelden hadde me 80-tallsparty, og d tok heilt av :) I hvert fall tok lærerne heilt av med joggedress, tyggi i kjeften, skikkelig krusete hår og heile pakken. D blei dansing, "beat-for-beat"-konkurranse (med 80-tallsmusikk så klart), quiz med spørsmål bare fra 80-tallet, ballonger og andre leker. Skikkelig artig!


Og så må eg jo bare fortella at eg tok stolheisen opp og ned ein gang (me va ein gjeng på tolv stk. som fekk så lyst t å prøva d og me slapp å betala). Litt kaldt og skummelt, men utsikten va fantastisk! Kunne fint ha gjort d igjen :P Vel, vel. Itte å hå rydda og vaska (og pakka), reiste med avgårde med bussen fra Hovden kl. ti i dag morges. Hørrte møye på musikk, sov, leste litt i bok og halv tre va me framme. Fekk toscanagryte t middag :) Pakket ut, slappt av, jobbet med Afrikaseminaret (som e i mårå), litt kvelds og ennå mer seminarjobbing. Tror d blir bra, eg!



Stolheisen



Sklia i badeland



Utsikten fra boblebadet i badeland

Legg igjen ein fin tanke