27. jan. 2010

"Regn, regn, regn, regn. Øsende regn, pøsende regn.."

" Regn, regn, regn, regn. Deilig og vått, deilig og rått...". Jeppsann, eg våkna nemligt t at d regna i dag. Og d snødde i går! Her på Bømlo oppleve du møye rart ;) Kjente nesten ikkje t den tette nasen i d heile tatt då eg våkna, og d e eg fornøyd med! Vått og kaldt på vei ned t skolen, men eg overlevde. Såg et katteklipp fra youtube itte oppropet. Skikkelig skjønt! Frokost, og så satt me og slappte litt av i sofaene ittepå fordi me hadde så goe tid. Linjefag og då fekk me velga mellom to filmer me sko se på. De fleste av oss endte opp med å se ein dokumentar om Coca-Cola (historien bak, markedsføring, krigen mot Pepsi og så videre). Satt og såg på med pledd rundt meg, og då må eg nok innrømma at eg blei ein smule trøtt...

Våkna litt t i lunsjen, med mat, juice og snakking! Fortsatte på dokumentaren ittepå, og resten av dagen blei d tid for litt diskusjon og meininger rundt filmene, og oppgaver om Kina (siå de fleste reise på skoletur t Kina om to uker). Indisk t middag også i dag, og d blei tandoorilaks med ris og diverse salatgreier. Veldig godt! Sett på film, kvelds og d va vel d :P


REGN!

Legg igjen ein fin tanke