10. jan. 2010

Vanlig søndag :)


Dagen i dag har vært sånn som ein skikkelig søndag ska ver. Fekk endelig ein sjanse t å sove lenge og den sjansen greide eg fint å benytta meg av! Ikkje for d, eg greide ikkje å sove lenger enn t halv elleve, men d holdt for meg. Då va eg utkvilt og klar t å ta fatt på dagen. Låg i sengå ein halvtime t og bare slappte av, før eg t slutt kom meg ut av sengå. Og då va d for seint t å spise frokost nede på skolen, så eg åt litt mat her på huset samtidig som eg satt på dataen og fant frem fakta t seminaret me ska ha om et par uker (imens eg også hørrte på musikk på Spotify) :P Snakkte jo også litt med någen av folkå, så heilt aleina va eg ikkje...


Ikkje så lenge ittepå, sånn klokkå to, va d middag og i dag blei d kylling, ris og god salat. Og gele med vaniljesaus t middag (ellr va d vaniljesaus med gele?!) Opp på rommet, der eg rydda litt og øvde på trombonen min. "The Secret Life Of Bees" va neste post på programmet (filmen og ikkje bokå, som eg faktisk leste i Afrika. Snakk om Afrika, i dag e d ein heil måned siå me kom hjem fra d store utland). Veldig bra film, men d måtte jo bli litt tårevått sånn av og t... ;) Nå e d mer søndagsavslapning med de tre "Brødrene Dal".



:)

Legg igjen ein fin tanke