14. des. 2009

"Svart senker natten seg i mitt hjerte alltid vanker..."

D e sjeldent d e koselig å bli vekkt klokkå halv seks om morgenen. Men når du blir møtt med sang, stearinlys og lussekatter, gjørr d absolutt ingenting! :) Uansett så greide eg å sovna igjen ikkje lenge ittepå, og då sov eg heilt fram t klokkå ni. Tok lang tid før eg kom meg ut av sengå, men eg endte opp med å ver nede t frokost halv elleve. Smakte godt med kokt egg på skjevene og iskaffe ved siå av. Hjalp t med vasking av bord ittepå fordi eg va litt rastløs :P Klokkå tolv blei d kor, siå me sko synga i Lykling kyrkje seinere på dagen, og sangen me då sko synga va "Mitt hjerte alltid vanker". Den sangen der e så utrolig fin! Øvde på instrumentet mitt, før d så va middag.


Julebordrester åt me i dag. Smakte jo godt d, og så va d jo også ein del dessert igjen. Blei ganske så mett, og så sko me rett ut og gå ittepå... Gjekk t kjerkå, og d blei ein veldig fin time med sang og hygge. Gjekk i fakkeltog tbake og d va skikkelig koselig! :) Kaffe og kake, masse snakking og heile dagen blei avslutta med filmen "Den Grønne Mil", ein av mine absolutte favoritter. Greide ikkje å holde tårene tbake... någe som e meg i et nøtteskall! :P



Lykling kyrkje

Legg igjen ein fin tanke