19. des. 2009

Snø og juleferie!

Ankom Stavanger i går klokkå halv to. Veldig merkelig å ver tbake igjen, itte øve to måneder siå sist... Fekk bærehjelp fra bussen, siå eg hadde med meg ein stor koffert, stor sekk og trombonen. Og bærehjelpen min va (så klart) kjæresten min. Utrolig godt å se ham igjen!


Før me reiste fra skolen, hadde me ein koselig julefrokost med stearinlys og glør i peisen. Veldig fin slutt på dette halvåret! Blei kjørt t Føyno, og d va på ein måte litt trist å sei "hadet" og "god jul" t alle vennene mine. Blir rart å ikkje se de på to uker... Sto og frøys i ein halvtime før kystbussen t Stavanger ankom halv elleve :P D blei ein fine tur og som sagt va me fremme i Stavanger halv to. Resten av dagen slappte me av på sofaen med pledd og film. Og då eg såg ut vinduet i dag morges, va d komt litt snø! Hurra! Sjeldent å se d her i traktene... Vel, vel. Gledelig jul, folkens!!!
 

Legg igjen ein fin tanke